Kaip paįvairinti savo sveikos mitybos meniu?

maisto papildai

Ko gero, Jūs kaip ir daugelis žmonių pastaruoju metu, keičiate mitybą, nes suvokiate, kad tik sveikas maistas gali iš esmės pagerinti gyvenimo kokybę. Žinoma, nepamirštame, kad mums yra reikalingi ir įvairūs maisto papildai, tačiau, jei maitinsimės tinkamai – jų daug tikrai neprireiks.

Tačiau, ką daryti, jei jau kurį laiką, dieną iš dienos gyvename sveikos mitybos principais ir tai ima atsibosti? Sveikas maistas neturi tapti nuobodžiu užsiėmimu, todėl susipažinkite su kelias būdais, kurie sveiką maitinimąsi gali paversti smagesniu:

  • Paįvairinkite savo pusryčių meniu. Daugelis mūsų kiekvieną rytą, pusryčių metu valgome tuos pačius patiekalus. Galbūt kai kuriems iš mūsų tai yra taip įprasta, kad net nejaučiame rutinos, tačiau kitiems – pusryčių metas tampa labai nuobodūs. Todėl bent kartais pakeiskite savo pusryčių meniu ir nevalgykite būtinai tik paprastų patiekalų. Netgi galite sugalvoti, kad, pavyzdžiui, trečiadieniais ir penktadieniais pusryčiai turi būti kitokie. Vietoj įprastos kiaušinienės, rinkitės, pavyzdžiui, keptas daržoves ar ką kitą. Taip pat galite sukeisti vietomis vakarienės ir pusryčių patiekalus.
  • Puoškite savo patiekalus. Maistas gali prarasti savo bendrąjį patrauklumą, jei nebus gražiai patiektas. Jei mėgstate įvairias salotas – puiku. Tai bene vienintelis patiekalas, kurį galima ruošti labai skirtingai. Kas kart rinkitės įvairius žalumynus ir daržoves bei bandykite įvairias spalvų variacijas. Rinkitės ir tokius ingredientus, kurių dar nesate bandę, pavyzdžiui, marinuotus artišokus. Rinkitės įvairesnius baltymų produktus, pavyzdžiui, ant grotelių keptą žuvį arba vištieną, marinuotą sojos padaže. Garnyrui rinkitės pupeles arba lęšius. Taip pat galite patys pasigaminti salotų padažą. Pavyzdžiui, sumaišykite alyvuogių aliejų su šiek tiek acto ir pridėkite savo mėgstamų smulkintų žalumynų ir prieskoninių žolelių.
  • Atraskite naujus restoranus. Daugelis restoranų šiuo metu plečia savo veiklą, kurdami ir siūlydami naujus patiekalus. Kai maitinatės sveikai, prieš eidami į restoraną, paskaitykite, koks yra Jus dominančio restorano meniu, kad įsitikintumėte, ar maistas tikrai yra sveikas.
  • Rinkitės unikalius prieskonius ir pagardus. Prieskoninės žolelės suteikia maistui gerą skonį, todėl nėra reikalo naudoti druską, cukrų ar riebalus. Pasidomėkite naujais prieskoniais internete – tikrai atrasite ne vieną egzotinį. Kaip pavyzdį galima paminėti, kario miltelius, ciberžolę, anyžius, kardamoną, džiovintus Chipotle pipirus, garma masala ir daugybė kitų.
  • Kartas nuo karto renkite vaišes gamtoje su draugais. Aplinkos pakeitimas puikiai padeda paįvairinti Jūsų mitybą.
  • Atminkite, kad nebūtina valgyti vien tik vištieną. Sveikųjų baltymų gausu ir: triušienoje, strutienoje, šernienoje ar elnienoje.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *