Įmonė veža į Norvegiją įvairias siuntas

veža į norvegijąNorvegija – labai graži šalis, kuri yra ne kitame pasaulio gale, o tik kiek šiauriau nei mūsų gimtoji Lietuva. Dėl gražios Norvegijos gamtos ir didesnio atlyginimo mūsų tautiečiai vis dažniau ryžtasi ten keliauti. Jie yra nusiteikę dirbti kad ir sunkų juodą darbą, nes žino, kad ten – „geri“ pinigai. Nesuprasi, kaip čia galvoti, ar čia Lietuviai tokie godūs, ar Lietuvoje tikrai prastai gyventi. Iš emigrantų galima išgirsti įvairių istorijų, tikrao toli gražu ne visi ten atranda laimę, dalis grįžta, bet į juos jau žiūrima su mažiau pasitikėjimo. Darbdaviai bijo nesėslių žmonių, kurie, manoma, lojalumu nepasižymi. Darbdaviai mano, kad buvę emigrantai, gavę geresnį darbo pasiūlymą ir vėl ryžtusi palikti šalį, ieškodami palankesnio gyvenimo. Jie nepagalvoja, kad jei žmogus grįžo, tai vadinasi, kad nebuvo viskas ten taip gerai… Vis dėl to, Norvegijoje likusių tautiečių yra. Nenorint ten patiems keliauti, reikia domėtis, kas veža į Norvegiją. Veža į Norvegiją pačius žmones, kaip pakeleivius arba veža į Norvegiją daiktus, kuriuos norime nusiųsti pažįstamiems ar artimiesiems.

Negalima pamiršti to, kad kartais tenka pervežti ir negabaritinius krovinius, tai tie, kas juos veža į Norvegiją, labai pasitarnauja. Lietuvos siuntų tarnybos yra yra patyrusios, dirba ne vienerius metus ir yra aptarnavusios tūkstančius klientų. Klientais tampa fiziniai asmenys arba institucijos, įmonės. Siuntų tarnybos veža ne smulkmeniškas dovanėles, o didesnius krovinius. Tai galėtų būti baldai, elektroninė technika ar pramonės technika. Negabaritinių krovinių vežimas nėra problema. Iuntų tarnybos veža į Norvegiją, nes turi tam pritaikytą transportą. Jų transporto priemonės yra sunkiasvorės ir didelės, todėl daug ką veža į Norvegiją. Dažniausiai viename sunkvežimyje vežami skirtingų žmonių daiktai. Dėl to sudarinėjami klientų daiktų surašymai. Pagal šiuos dokumentus krovinys išskirstomas gavėjams Norvegijoje. Tai efektyvus būdas nesumaišyti atskirų žmonių kilnojamojo turto. Juk vežti kiekvieno žmogaus nuosavybę atskirais sunkvežimiais ar mikroautobusais negali nei viena įmonė, tai būtų nuostolinga. Todėl ir buvo nuspręsta iš pat pradžių visko imtis apgalvotai ir krovinių vežimą derinti su kitais vežimais.

Įmonės veža į Norvegiją pačiais palankiausiais maršrutais, todėl gavėjai sulauks siuntų pažadėtu laiku. Atsakomybė už tai tenka būtent siuntų tarnyboms, nes su kiekvienu klientu pasirašoma atskira sutartis, kur įsipareigojimai, kurių privalu laikytis. Jei sutartis pažeidžiama dėl įmonės kaltė, tai klientui atlyginama visa žala. Jei kaltų nėra, o krovinys patiria sukrėtimų, dėl kurių atsiranda defektų pačiam kroviniui, bent jau dalį žalos padengia draudimas. Taip jau yra, kad siuntų tarnybos politika yra tokia, jog kiekvienas didesnės materialinės vertės krovinys draudžiamas privalomuoju draudimu. Taip yra saugiau abiems pusėms, net ir vairuotojas ramiau važiuoja, nes žino, kad nelaimės atveju jam netektų žalos dengti iš savo atlyginimo. Nėra taip, kad kelionių metu būtų didelės auto įvykių tikimybės, bet atsarga gėdos nedaro. Draudimai ir yra skirti nenumatytiems atvejams. Taip rizika yra minimali. Siuntų tarnybos juk nenori gadinti savo reputacijos, blogi atsiliepimai apie suteiktas paslaugas būtų visiška antireklama, todėl darbuotojai, tiek vairuotojai, tiek įmonėje tvarkantys dokumentus ir t. t., daro viską, ką tik gali, kad nebūtų dėl ko skųstis. Šiais laikais skundai gali būti viešinami labai viešai, internetu, todėl rimtos įmonės sau neleidžia daryti klaidų. Jei jau veža į Norvegiją, tai veža atsakingai, kitaip ir vežti būtų neverta. Niekam nereikia minusinio biudžeto, už tat yra žmonių, kuriems reikia pervežimo paslaugų.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *